Friday, March 27, 2009

3D Chalk Sidewalk Drawings by Julian Beever


















17 comments:

Firol said...

gile ah......lawauuuuu wehh

princess suryana said...

smart glr kn kn kn..mcm real je.. peeergh

Khairul Anuar Mohamed said...

nak tengok lukisan seni saya plak?
hahahaha..
kang takut terpegun plak dengan hasil seni saya..
eheheheh

princess suryana said...

uissh boley2...persembahkanlah..ha3 kite test skali..amacam? ada brani ka?

Rashid said...

Puteri,

wow!!! cantik dan begitu hebat sekali. Saya sangat teruja.

Takjubnya akan kehebatan otak manusia. Begitu kreatif..

Kalaulah ada pameran lukisan ini di Malaysia, ermmm tentu kaya orang seni seperti ini.

princess suryana said...

betol3...ase cam teringin gak nk brgmbr kt tmpt 2..

princess suryana said...

5 yg teratas drp gmbr2 2...bru d upload..tngk la..

FARIE said...

kreatif gaban..
masyaallah..
cantek..

Saidatul Nadila said...

hoo.. br nk ckp kreatif tp rupanya dah rmi org bg komen kat cni.. nmpknye ketinggalan la.. hee.. pape pon its really amazing!!

princess suryana said...

farie,

kreatif gaban 2 ape?
ha3..

princess suryana said...

thanks nad....
hehek yoyo je ak ckp thanks mcm la ak yg wt seme 2..

joegrimjow said...

klu la benda ni de kat mesia kan best
huhu

princess suryana said...

betoil3....

Zai said...

kreatif tul mat saleh nih..
lawa giler..klu kat tmpat
aku de kn bgus,grenti aku
posing giler2nye..pastu
anta msuk dlm blog
puterisuryana..hu..hu..
bole ker..?

fidodido said...

nice post...
creative.... :-)

princess suryana said...

ko jgn..jgn xbwk ak skali amek gmbr..kempunan ak kang..ha3

princess suryana said...

thanks fidodido..nanti ak de msa ak lukis byk2 lg..ha3 pwasan..